Fredag - iiiiiiiiihhhhh

Kemin är över. Ställde väckarklockorna (3 st) på 05:30 och lämnade lampan tänd för att det skulle va lättare att vakna. Hah, vaknar.. 07:32 !  va?! Ser jag rätt? Börjar provet om 28 minuter??!  Så tyyyypiskt! Av provets delar kunde jag en galant och en till hyfsat. Men glöm att man lär sig feta strukturformler bara sådär när man dessutom vet hur jäkla onödigt och hur snabbt man kommer glömma dem igen. Varför kan de inte fokusera på viktigare saker? 

Nu är det frukost. Den näst sista. Och sista i ett stökigt rum, för ett tag. Har inte haft tid att städa på jag vet inte hur länge. Hade jag varit mer kinkig så hade jag varit tvungen att diska ett antal gånger, haha :P 

Låt se.. Vad ska jag göra idag? Måste skriva lista. 

Jag är friiiiiii !



E.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jullov! :D Så underbart! Vi ses snart

2008-12-19 @ 15:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0