Lördag - hemma

Äntligen :D ÄNTLIGEN hemma! Så härligt med stora ytor, snygg inredning, julstämning, serverad mat, lussebullar (tack Oskar!), pepparkakor och julmust :)  Sitter och funderar på vad det är jag kan ta med tillbaks, och det blir nog olika saker att dekorera väggarna med. Kanske samla alla fina Paris-vykort för att göra ett kollage. Får se. 

Imorgon ska jag nog ta och lära mig musklerna i armen. Bäst att starta med plugget i tid och göra lite varje dag. Senare på eftermiddagen blir det förmodligen en springrunda. Måste få kompensera för alla godsaker man inte kan avstå från. Det som är så bra med lussebullar och pepparkakor är att man glömmer hur gott det är eftersom man bara äter dem en tid på året, och därför kan njuta av dem extra mkt.

Resan hit gick för övrigt bra. Kom upp i tid. Hann med ungefär vad jag skulle. Mötte folk på flygplatsen. Hälften av passagerarna måste ju varit English Division-studenter från olika årskurser. 

Men nu.. efter att ha sovit så få timmar de senaste nätterna, är jag riktigt trött, och då återstår bara att säga godnatt.

 
Min fina julstjärna :)

E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0