Lördag

Idag var det att ta igen sömn. Vaknade närmare halv två. Äntligen utvilad. Men det är ju så mörkt ute att man helst skulle krypa ner under en filt, inbakad i kuddar och med en bra bok (förslagsvis Twilight, som jag måste läsa!) och trevlig musik (just nu lite julmusik, som jag inte riktigt kan bestämma mig för om det är för tidigt att lyssna på eller inte). Jag gick ner och köpte tändstickor (20 grosze = 60 öre) och beundrade hastigt den fina julgranen som står i entrén. En massa glitter och ljus :)  Juuuuul, snaaaaart :D  Somliga är ju till o med på julmiddag idag, och andra på glöggfika eller vad man kan kalla det för.  Själv ska jag lära mig allt om external carotid artery till att börja med. Och jag får avslutningsvis erkänna att julmusiken var riktigt avslappnande att lyssna på :)



E.

Kommentarer
Postat av: angelica

hejsan just nu håller jag i en tävling på min blogg där du kan finna din personliga bloggdesign som jag då skapar efter dina önskningar, tävlingen avslutas inatt (7 december 00:00) då jga drar en vinnare, missa inte chansen, klicka vidare för att läsa mer kram Angelica

2008-12-07 @ 15:02:11
URL: http://angelicaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0