Onsdag - 2 dagar kvar

Tja!
Kom precis från History of Medicine-föreläsningen. Intressant om deficiency diseases som beriberi, skörbjugg, engelska sjukan etc. Nu är det bara att plugga in allt allt allt som vi haft under hösten och lite till, inför provet imorgon. 

Lite senare...
Fixade middag: grönsaksröra med piroger (varför känns det som repris på repris på repris? men gott är det :)
Så nu ska jag fortsätta läsa om syfilis som jag började på imorse, och som för övrigt inte är vad jag trodde det var.
Hade jag haft mjölk här så hade jag gjort varm choklad med smält vit choklad i. Men det kanske är tur att jag inte har vad som krävs :P

Detta vackra stycke måste jag lära mig!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0