Söndag - Andra advent

Andra advent?! Va? 
Mkt jul syns ju inte till här. Tända ljus har jag iofs. 

Idag har jag städat rummet. Diskat och plockat undan. Upptäckte att om man har det perfekt städat så kan man inte lämna smutsig disk, utan måste diska den direkt. Bra!  Psykologin som jag började läsa igår, inför presentationen på tisdag, fortsatte jag med idag. Att det ska ta sån tid! Och min medarbetare :P tillika f.d. rumskompis, är inte heller klar för att hon har suttit med anatomi hela dagen. Tungan. Visste ni att tungan är den del av kroppen som har stört ansamling av nerver? Hursomhelst.. jag "glömmer" alltid att det är anatomi på måndagar, har fått för mig att det är tisdagar.. Så jag måste väl ta och lära mig om Glossopharyngeal nerve ikväll. Låt se.. Drygt en timme kvar tills man kan se Andra Avenyn (måste se hur det gick för den stackars ungen). Hmm.. får se vad som hinns med.  Snabba på!



Hade lite tråkigt igår...

E.

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hej, svara gärna på frågan i min blogg :)

2008-12-07 @ 23:45:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0