Söndag - Fjärde advent

En bra dag :)  Åt frukost, spelade vänd-tia med Oskar, gick ut på en lång långpromenad med familjen (förbi lampaffären och hästhagar på andra sidan Glömstavägen), lunch, spelade "Trumpet" (ett spel) med familjen, försökte spela Comptine d'un autre été: l'après midi med Johan varefter vi drog ut och sprang 4-5 km (asbra!), åkte hem och drack varm choklad plus lussebulle och sen slappade resten av kvällen. Slappt men bitvis aktivt. Dessutom både tur i spel och kärlek :P

 Imorgon ska vi åka till Skärholmen och köpa julklappar, som tusentals andra. Men det bär av tidigt, så man kanske slipper den värsta trängseln. Såg på deras hemsida att de försöker profilera sig som väldigt moderna och trendiga. "SKHLM" hmm.. nä, först tyckte jag inte att det betydde nånting, men sen.. jaha, SKärHoLMen. Snyggt är det ju inte! 

Men nu håller jag på att somna. Till Kents "The Hjärta & Smärta EP". Upptäckte en låt idag. Nån som minns vilken film den spelas i? :)



E.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som du haft en riktigt bra fjärde advent! Fint resultat på springrundan :D Tycker vi borde ses snart. Skickade sms till din mobil fast du kanske inte har svenska numret längre?

Nu ska jag ut och köpa julklappar. Undra hur många ggr man har sagt att man ska köpa klapparna redan i oktober. Det funkar ju aldrig ;) Aja, vi hörs. God jul!

2008-12-22 @ 12:00:28
Postat av: Anonym

bara 4-5 km???

2008-12-22 @ 17:22:31
Postat av: Anonym

fucking åmål är det. vad vinner jag?

2008-12-24 @ 20:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0