Tisdag

Det närmar sig hemresa! :D Nedräkningen visar 18 dagar kvar. 

Idag känner jag faktiskt för att plugga. Får bli.. ja.. jag vet inte vad jag ska plugga riktigt. Men blodådrorna måste ju läras in.

Igår var vi på träning. "TBC", typ aerobics plus hantlar och olika övningar på matta. Det var tre stjärnor, alltså maxnivå, men ändå tyckte jag att förra träningen med två stjärnor var jobbigare. Aerobics är ju faktiskt inte särskilt jobbigt. Nästa träning blir imorgon, och då kanske det blir "Shape", trestjärnigt. I fredagens träning var ju shapen den tuffa delen av passet. Riktigt kul att är det att vi kommit igång med träning iaf :) 

Måste göra mig iordning för psykologin nu.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0