Torsdag

Polytechnika (tekniska universitetets nya byggnad) i vilken studentrestaurangen finns.


Haha, vad ska det här föreställa? :P Arkitekten har haft kul.


Hala Stulecia. Typ koncert-/sport-/utställningshall. Lite samma funktion som Globen. Men dystert på nåt sätt...


Stilig dörr. Kontraster.

Så. Då var det en minut kvar till min bestämda tid för plugg. Ska kolla igenom höftbenet och de jobbiga benen i foten innan anatomilektionen. Hade first aid idag. Tränade på hjärt- och lungräddning på en avancerad bebisdocka. Hann inte med vuxendockan, men det blir nästa vecka, efter provet i samma ämne.

Såg film igår. En scaaaryyy :D Shutters. Men den hade en bra och relativt rimlig story. Ändå vågade jag inte gå till badrummet. Tänkte mig att spöktjejen skulle komma fram och stirra på mig om jag sträckte fram handen för att tända lampan. Vi pressade Disneyfilmer och musik på youtube efteråt :D

E. 







Kommentarer
Postat av: SANNA

kika gärna in på min blogg sötnos!

2008-10-23 @ 20:33:17
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0