2010 02 17

Igår visade det sig att varken hygiene eller clinical anatomy inte börjar förrän om en-två veckor, och alla hade alltså vaknar tidigt helt i onödan. Det blir verkligen en skillnad på hur dagen känns när man vaknar så tidigt. Nu tycker jag att det borde närma sig kväll men klockan är inte ens 4. Har hunnit med biokemi hela morgonen och sen lunch och storhandling i Magnolia Park och Tesco. Där gjorde jag ett sant fynd! Pågens Gifflar! :D Hur härligt var det inte att sen hemma öppna påsen och sniffa in doften i långa andetag :D Vad de däremot inte hade var vanliga knäckebröd. De har bara konstiga ljusa från Wasa :/  När man har varit och handlat på olika ställen några gånger lär man sig vad som är värt att köpa i de olika affärerna. På Tesco finns exempelvis, förutom Gifflar, även müsli, svarta oliver och sylt bra och billigt. För att köra på fransyskornas hälsospår köpte jag vinäger. Visst har man vinäger på rivna morötter?
.
När nu dagen bara passerat halvvägs finns en massa tid till plugg. Och i pauserna fortsätter jag kolla på Grey's Anatomy, nu säsong 4. Spännande spännande :)
.
Har ett gäng Melvin Sokolsky-fotografier att visa. Här är ett intressant foto som jag gillar.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0