2010 02 22

Då var flygbiljetterna fixade, inte via London utan Wizz från Poznan. Fördel: jag behöver inte oroa mig för att missa planet från London ifall att det från Wroclaw skulle vara försenat, plus att det är billigare. Nackdel: jag förlorar 2 dagar. En annan sak som inbokades i kalendern är ett möte med sommarjobbschefen. Det blir bra det här.
.
Hade nyss min biofysikpresentation. En liten sådan, men ändå viktig. Eftersom det bara var vår grupp som lyckades förbereda och presentera kommer vi nog slippa göra en presentation nästa gång, då de andra ska gottgöra sig :P Hon är lite rolig, läraren. Påminner om kära professor Umbridge i Harry Potter när hon halv-onskefullt halv-glatt annonserade följderna av att inte göra sin presentation.
.
.
I helgen lyckades jag följa min planering så att jag blev klar med allt. Coolt. Det gör liksom att man är mer motiverad för att hålla igång tempot. Idag ska det faktiskt bli kul att kolla igenom anatomin av thorax. Jag har den gamla trotjänaren "Gray's anatomy" (boken) här, som man satt med dag ut och dag in förra året. Hoppas att jag minns det mesta :) Imorgon är det nämligen första lektionen Clinical anatomy med samma respektingivande lärare som för anatomin förra året. Som tur är Clinical anatomy en credit-kurs, och jag har hört att läraren är schysst i detta ämne.
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0