2010 06 18

Jag fixade ännu en ljusglimt att se fram emot i sommar. Det än inget mindre än biljetter till Winnerbäck mfl i Långholmsparken 8e augusti som har köpts :D  Åh vad det ska bli kul! Har velat se honom ett bra tag nu, eller ja, sedan jag började lyssna under sommaren 2008 tror jag. Lyssna bara på den här låten: Lars Winnerbäck – Kom änglar - Live och hör publikens solo mot slutet :)  Extra kul att Oskar hänger med också!
.
Annars är det bara biokemi som gäller just nu. 4 dagar kvar, aaaaa :S  Men om en vecka är jag hemma, kanske äter någon god middag. Här blir det väl snart den nya favoriten knäckebröd med mozarella och stekt ägg, plus lite polsk snabbsoppa, Zurek.
.
E.

Kommentarer
Postat av: Elin

Mmmmh! Det är ju så otroligt glamouröst att vara student! Här borta på Ruska åts det idag lyxig kycklingsoppa (även den snabb som tusan!) till det serverades knapriga knäckebröd med en bädd av smör på. Namnamnam!

Fytusan för biokemin, jag dööör!

/E

2010-06-22 @ 01:20:44
URL: http://hanssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0