2010 06 23

SOMMARLOV! :D Wohoo! Åh, äntligen äntligen äntligen! Nu kan jag göra precis vad jag vill med min tid utan att ha dåligt samvete för att jag borde göra annat. Biokemitentan kändes bra. Jag har nog en god chans att bli godkänd. Men man vet ju aldrig. Resultatet kommer på måndag. Sen på måndag kväll åker jag och Johan till Edinburgh. Kul!
.
Wao.. tänk, nu är andra året slut. En tredjedel av utbildningen avklarad. Jag plockar ihop alla biokemipapper och ska börja packa :)
.
Hahaha, vilken rolig grej Oskar skickade: Fuldans
.
E.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag tror vi kommer behöva stetoskop till pediatrin och internmed. Ska bli sååå kul iår, tycker du inte? :D

2010-09-04 @ 13:21:28
URL: http://hanssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0