2011 06 14

Vilket flyt jag har idag :)  Först klarar jag practical exam i internal diseases. Det var en bra exam med en trevlig lärare som också är english divisions dean/dekan. Senare hittade jag tejp för flyttlådorna i närmsta affär (måste ställa mina grejer i ett annat rum under sommaren). Och till sist lyckas jag på första försöket få tag på en tvättmaskin, vilket inte är det lättaste här i studentkorridorerna om man säger så.
.
Den skriftliga delen av internal-tentan är tydligen redan på torsdag, tiiidigt på morgonen - före 8! Men det är bra. Bättre att ha en effektiv dag imorgon med vetskapen om att det är den sista pluggdagen, än att vara halv-effektiv i 2 dagar och bli uttråkad. Då har jag dessutom typ hela torsdagen och fredagen för att packa, och fira att det är sommarlov. Eller fira och fira.. Det gör man hemma. När man har någon att sjunga sommarlovssången med :D
.
E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0