Lördag

Om exakt en vecka är jag hemma. aaaah, va härligt!

Idag har det varit history of medicine-plugg hela dagen. Någon som undrar nåt om anatomins historia? Nehepp.. :P Hursomhelst, rätt intressant ju. 

Igår somnade jag med lampan tänd, datorn igång och dagboken öppen och oskriven. Vaknade av alarmet kl 10, förvånad. Så jag skrev dagbok (vilket inte händer särskilt ofta längre, säkert pga bloggen), och sen ringde jag mormor o morfar och betalade bara för mkt för det. Är Eras "10 min extra" en bluff? Måste kolla upp. ..Jaha, det gällde bara en vecka efter att man laddat på kontot. Vilket skämt. 

Blir nog en lugn kväll med plugg. Så mkt som ska gås igenom inför provet på torsdag, och kemiprovet på fredag för den delen också.. Idag - history, imorgon - kemi. 

Slutligen ett tips: skölj håret med kallt vatten efter att ha tvättat det, och låt det sedan självtorka. Det blir jättemjukt!



Hittade några riktigt häftiga frillor :



E.

Kommentarer
Postat av: SandraLi

HA EN UNDERBAR LUCIA IDAG!

ÖNSKAR Http://Ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

2008-12-13 @ 19:54:40
URL: http://ihuvudetpasandrali.blogspot.com/
Postat av: Caisa

Hur fan lyckas man forma håret sådär? :o

2008-12-17 @ 18:10:32
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0