En slappdag

Nu har jag knappt nåt hopp kvar om att hitta nåt jobb. Sista hoppet grusades - de behövde inte nån förrns i september. Jaha, vad gör man? Ger upp helt och drar hem? Låter denna "jobbresa" bli en förlustaffär? Får se. Stannar några dagar till iaf.

Har alltså slappat idag. Fick en smärre chock när jag såg klockan och knappt hunnit med nåt vettigt. Till lunch, gissa!, tonfisksås med spaghetti, yey.. Meningen att jag ska få känna på studentlivet månne? 

Oh, en ny låt på Social Siberias Myspace-sida :) Vet inte hur många gånger jag har lyssnat på låtarna där. Hittar jag en låt jag gillar så lyssnar jag konstant på den tills jag nästan tröttnar och låter den va helt, tills den blir återupptäckt. 

Ha en bra kväll!
E.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0