En tur i Oslo



Äntligen har man fått känna på sommarlovet och turista lite med Johan. Det blev en tur till Oslo med ett besök i Vigelandsparken. Så många häftiga statyer :) Jag måste säga att Oslo är riktigt fint, finare än jag tänkte mig, eller minns det från campingtrippen hit nån gång under mellanstadiet. Jättemånga riktigt tjusiga hus, gata upp och gata ner. Kändes inte direkt som Norden på vissa platser. 

Jobbsökandet lider mot sitt slut. Utan resultat. Imorgon ska jag ringa upp affärerna som jag lämnade CV hos förra veckan. Men jag tror inte att det leder nånvart eftersom många chefer har semester nu och de måste godkänna anställningen. Isf drar jag till Johans landställe och njuter av livet tills vi åker hem i helgen. 

E. 

Kommentarer
Postat av: JVS

Åh jag har aldrig varit i Oslo. Man kanske borde åka dit någon dag! Eller? :) hihi

Kram!

2008-07-21 @ 23:21:16
URL: http://juuuvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0