Ännu en dag i paradiset.. (eh, va?)

Ramlade ner i stolen efter ca 2 timmar ute för att dela ut CV. 10 olika affärer blev det. Nån borde väl ta kontakt inom några dar. Puh.. helt slut. Får piggna till med juice :) Ösregn ute.

Testade sjalar idag på Lindex (!) ja, de har faktiskt en del fina som jag nog ska köpa senare. Får lägga upp nån bild. Det var rätt kul att kolla runt i klädes- och sko affärer idag. Var så länge sen sist. För de senaste gångerna jag varit på stan så har det verkligen tagit emot att gå in i affärer eftersom det varit sol och varmt och man vill va ute. Förmodligen bra att ta en paus från shopping då och då.

Oh jusste, jag anmälde mig till en kemikurs: förberedande kemi på distans. Basic. Vad gör man inte för de 1900 kr man får i studiebidrag? yes! Nu gäller det bara att lyckas logga in, funkar inte av nån anledning. Men när man väl är igång tror jag det går rätt fort. Till skillnad från den där mattekursen på math.se (som typ alla gör) har man ingen individuell uppgift eller gruppuppgift som man måste göra i slutet av kursen, vilket besparar en en del arbete. Bra! Ska väl ta och plugga lite på kursen nu.

E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0