La vie est belle, sett ur rätt perspektiv.

Tog en promenad sen eftermiddag/kväll. Gick runt Nordbytjern, en ganska liten men fin sjö med en bra stig runt. Musik, bryggor att vila benen och njuta av solen på, och framförallt: den första promenaden på flera dagar!  En riktig sommarkänsla (om man bortser från det jag är här för)...

Har läst många olika bloggar idag, fotobloggar mest, och kommit på att jag borde ha med bilder här också :) Det blir lite mer levande då. Men det får vänta ett tag för jag har inte kameran med mig. Man blir ju inspirerad av alla blogg-tjejerna. Ajusste "tjejer", för hur många killar är det som bloggar egentligen, eller har jag bara missat alla? Det känns ju verkligen som att bloggvärlden är överrepresenterad av bloggerskor. Varför? Är tjejer mer villiga att dela med sig av sina liv? Nja kan inte vara det. Är tjejer helt enkelt mer benägna att lägga tid på bloggandet, medan killar prioriterar annat? Vore intressant att höra fler teorier!

Fick en sak sagd idag som var en som en spontan sammanfattning av så mkt tänkande och så mkt känslor. Äntligen, kan tyckas. Kändes bra.

E.  

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag vet varför men du kommer inte att gilla det.

2008-07-14 @ 21:44:26
Postat av: Jessica

Vad roligt att du har skaffat en blogg Liz! Den här ska jag ivrigt följa :) Hoppas du mår bra och att du har det bra i Norge! Blev så glad för din skull när jag såg att du kom in på medicin i Polen! Du kommer klara det galant, of that I'm certain! Mycket kärlek! <3



2008-07-14 @ 22:44:16
URL: http://met3ora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0