Love

Vaknade sent, åt frukost och kollade på "PS. I love you!" - en riktigt bra film, som Belén berättade för ett tag sedan, säkert under nån tråkig och ineffektiv fysiklektion på fredagseftermiddan. Omöjligt att få nåt gjort på fysiken sista fredagslektionen, vilket klassens "sorl" nog kan intyga."eeh, ska ni va lite tysta nu?" - läraren som (alldeles för försiktigt för att ha nn verkan) försökte få tyst på oss  Nä, det var lektionen för skvaller och för att prata igenom alla aktuella händelser som man inte hunnit med under veckan. Det var tider det, kan man säga, fast det känns lite tidigt än. Jag kommer sakna gymnasiet, det kommer jag verkligen. Alla kompisarna som man lämnar. Vilka kommer man hålla kontakten med? Det får tiden utvisa. 

Idag blev jag klar med kapitel 1 i sommarkemidistanskursen. Tre kvar. Satsar på att bli klar med kapitel 2 imorgon. Tänker att det är bäst att snabba på och bli klar fort. På fredag kommer kärleken hit och gör mig sällskap :) Då har man äntligen nåt att se fram emot !   

Väldigt regelbundna måltider idag. Frukost kl. 12, lunch kl. 18 och middag strax efter midnatt. Hehe, så kan det bli ibland. Imorgon ska jag nog ta en promenad. På tiden, verkligen! Villkoret är fint väder. Nä, nu önskar jag herrskapet godnatt. 

E.

    

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, fredagens fysiklektioner! Det var tider det :D Vi SKA hålla kontakten. Ett liv utan Elisabet är tråkigt. Jag kommer o hälsar på dig i Wroclaw! <3

2008-07-17 @ 02:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0