Bra kväll.

En bra kväll. Bläddrade i tidningar medan mamma klippte sig, varefter vi gick och åt middag. Cleopatra hette restaurangen om jag inte missminner mig. Gott och mättande. Kycklingfilé med diverse tillbehör. Sen kom vi till hotellet och njöt av bastun. Det var länge sen sist.     För övrigt blev det ju en del Andra Avenyn idag. Låt se.. jag såg 5 avsnitt efter anatomiprovet och sen tittade jag på de sista 3 igen med mamma. Så bra! Det händer så mkt intressant, vilket nog gör de senaste två "blocken" (2 *3 avsnitt) till några av de bästa jag sett hittills.     Men det är sent nu och jag ska gå ner till frukosten med mamma kl 7, äta frukost i lugn och ro för att sen ta en sväng och se om resultaten satts upp :/ ujuj..    Bonne nuit!  

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0