dåligtdåligt

Failed.

Då var det bara att förbereda sig inför provet på måndag. Fan! Det hade ju varit så skönt att slippa. Iaf 6 dagar på mig. åååååååååå, va jobbigt!!!!!! Men det måste gå, det måste! För gör det inte det så blir det muntligt omprov, och det vill man ju inte. Ska snart dra till psykologin. Sen går jag till hotellet och pluggar som bara den. Men var tusan ska man börja. hmm.. leder måste repeteras. Läsa ordentligt om varje stor led. Det får bli idag. Jag kom på att på provet var det ju knappt några frågor om skallen. Va tusan. Och den frågan om ämnet som jag minns kom med, vet jag att jag svarade rätt på. Aja.. "Jag får väl bli gatuarbetare istället", tänkte jag när jag gick förbi vägbygget. 

E. 

Kommentarer
Postat av: farmor

Grattis på namnsdagen iaf

2008-11-19 @ 09:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0