Onsdag - hom pres

Kom precis från history of medicine lektionen, där jag hade en presentation av Ebola och Schistosomiasis. Jag satt upp hela natten. Gick aldrig och la mig. Ändå hann jag inte klart så mkt jag skulle velat. Jag övade t.ex. ingenting och mina powerpointslides hade vilken 5-åring som helst gjort lika bra, men läraren var nöjd. Hon tog mig t.o.m. som ett exempel på en som inte är för beroende av stöd. Och jag som tyckte jag kollade i pappret hela tiden. Aja, bra :) Mkt informativt sa hon.

Nu tampas jag med frågan: ska jag sova en timme före extralektionen i kemi eller ska jag se två avsnitt av Andra Avenyn? Det är så jäkla mkt liv att jag inte tror jag kan sova. 

E.

Kommentarer
Postat av: farmor

Bra,men det håller inte i längden att inte sköta sömnen. Förbättra tidsplaneringen. puss o kram

2008-11-26 @ 11:00:16
Postat av: Jenny

Satt du uppe hela natten? Inte bra. Gå och lägg dig tidigt i kväll. Kramar

2008-11-26 @ 13:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0