Över.

Puh.. klart. Och jag behöver förhoppningsvis inte göra retake nästa måndag. Men det visar sig imorgon förmiddag. Provet var lättare än jag trodde, så jag har väl lite koll :P men det kan ju ändå gå precis hursomhelst. hoppashoppashoppashoppas! 


Kolla va snyggt! Så här vill jag också kunna måla. Cassandra Rhodin. Hennes bilder finns på t-shirts. Skulle va nice. Eller som en fet tavla på väggen :) Eller tatuerade. Nej, kanske inte :P

Ska träffa mamma om ett par timmar. Sova på hotellet. Sen gå upp tidigt, äta frukost och dra till.. ja, vadå? (kan fortfarande inte schemat. blivit gammal eller vad?) Kollade, och insåg att jag inte behöver ha bråttom på morgonen. Yes! Har ju bara psykologi kl 2. Bra. Får väl iaf dra till anatomibyggnaden och se resultatet som sätts upp på nån anslagstavla. Men nu ska jag inte tänka mer på det. Njuta av en ledig eftermiddag och kväll istället. Oh ja! Tid att se Andra Avenyn :D

E. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0