Torsdag

Svårt att hitta rätt musik idag. Disney blev iofs rätt bra, haha ;D Men jag vill hitta nåt nytt genialiskt. Vad skulle det kunna va? 

Funderar över hur jag ska ta mig "hem" med min feta packning, eller den är nog mest tung.  

Så jobbigt att gå upp imorse. Efter 4-5 timmars sömn. Men jag kan inte sova bort dagen. Måste plugga. Fatta, redan torsdag. Då är det bara, inkl idag, 4 dagar kvar att plugga. Hmm.. Jag fortsätter med leder idag. Men vi har ju kemiprov imorgon som jag måste räkna ett antal uppgifter till. Fortfarande tacksam för Vanja - kemiläraren i gymnasiet - och kemidistanskursen jag tog i somras. 

Får dåligt samvete om jag inte börjar plugga nu.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0