Torsdag (nej, inte fredag)

Väckarklockan på 07:30. Lyckades komma upp 08:30. Nej, ingen lektion på morgonen. Nån timmes plugg innan jag sprang iväg för att träffa mamma på stan. Vi gick och åt lunch på Bazylia i politechnikas innovativa byggnad. Mexikansk kycklinggryta med ris och spenatstuvning. Sen gick vi hit och jag pluggade medan mamma diskade :D tacktack :) Anatomilektionen som följde det vanliga sistaminutenpluggandet förflöt smärtfritt, som den alltid verkar göra med generally-läraren. Kunde inte låta bli att le idag när han sa sina typiska repliker: generallyyyy, thank you to this bone, we can do this. HAHA, typ :P  Min rumskompis är bäst på att gestalta alla anatomilärarna, såå kul :D  .. Tillbaka till lektionen.. Efter att Generally förklarat för oss vad som kommer på the practical test nästa torsdag, fick vi undersöka olika ben. Insåg att jag inte har nån koll alls på fotens ben. Men som tur är, så kommer det bara vara frågor på om det är höger eller vänsterben, och det har jag koll på, förutom foten och handens enskilda ben då. Ska plugga senare ikväll, efter att vi åkt till Corona för att handla mat. Är ju för det mesta billigare där, så vi får "storhandla".      Dags att dra!

E.  

måste bara bjuda på lite flum



haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0