Fredag


Haha, kolla det här! Det är ju bara för.. ja, jag vet inte vilket som är det mest passande ordet. Nån slags obduktion i Wroclaw, för länge länge sen. Det hade lika gärna kunnat vara en bild ur nån skräckfilm "Kannibalerna och måltiden" :P Kolla på han som sitter närmast till höger - ser inte han riktigt läskig ut? Som om han döljer nån otäck hemlighet, eller undrar om just du ska bli hans nästa offer..

Kemilektionen idag - oootroligt sövande. Har aldrig varit så sömnig på en lektion, och jag var ju inte den enda kan jag säga. Hoppas att dagens latinlektion blir mer innehållsrik än den förra. På gympan ikväll blir det basket. Oh, va länge sen det va! Men basket är kul :) Till något ännu roligare.. Jag köpte en kamera igår :D Den tog sina första andetag idag i skolkvarteret (= sjukhuskvarteret). Ska ladda upp bilderna på datorn och kolla hur de blev. 

E.

Kommentarer
Postat av: Peter

hahah risken finns ju att du blir som han till höger när du läser tillräckligt om anatomi : D. Han hugger säkert kött med blicken

2008-10-28 @ 12:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0