Måndag

Väckarklockan ringde 06:00, fast det minns jag inte. Rumskompisen väckte mig vid 7. Lektionen skulle börja 8, på okänd plats. Jag gick till det förmodade området.. hittade ingenting.. gick på fotopromenad i den soliga och disiga morgonen. Hade samma lektion med den andra gruppen. Rätt tråkiga statistikuträkningar. Behöver jag kunna det där? Sen var det anatomiföreläsning om höftbenet, och senare anatomi men classes där benen i benen gicks igenom. Som tur var så ställdes förhörsfrågor bara till de personer som fått minus och alltså inte svarat rätt på sin fråga under tidigare lektioner. 

Jag bjuder på dagsfärska bilder :)

 en kråka

 
Ul. Curie-Sklodowskiej precis intill universitets-/klinikområdet.

 Most Zwierzyniecki.

 Höst :)

 
Fina skymningsfärger på väg hem från anatomin. 


E.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jättefina bilder!

2008-10-21 @ 00:22:40
URL: http://met3ora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0