Tisdag

När träden tappat sina löv kommer det verkligen bli grått här. Nu är det härligt gula löv utanför fönstret, och faktiskt ett o annat grönt träd kvar. Skulle vilja vara så proffsig att jag på 30 min bara kunde slänga upp lite färg på en stor duk som sätts upp på väggen och sen blir beundrad. Antar att det jag egentligen menar är att väggarna i studentrummet är tråkiga. 

Tisdagar är riktigt sköna. Bara psykologi klockan två. Kom ut från duschen 18 minuter innan vi började och jag kom i tid! Amazing. 


Spännande. Ett gammalt kranium. Inte i strålande skick, men det funkar till vissa delar ändå.

Har träningen om en halvtimme. Synd att det är så dåligt väder bara, men det kanske blir en springrunda iaf. Det skulle ju inte va första gången jag springer i dåligt väder, haha ;P Dessutom är det inte bara regnigt och kallt. Det är  k o l s v a r t  också !  På väg hem strax efter fyra var det redan på god väg att bli mörkt :( Usch, jag som hoppats att det skulle va liiite bättre på den fronten här än hemma. 

E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0