kväll

nehepp... då var alla bloggar lästa så jag får skriva här istället. Strax dags för träning. Blir väl en stund på gymmet med ben-o magträning och sen en springrunda, som vanligt.. Kollade runt i Pasaz tidigare idag efter att vi fått veta att latinlektionen var inställd. Hittade väl inget speciellt. Letar efter en röd sjal som matchar mina röda handskar. Bästa hittills var väl H&M:s. Köpte grönsaker för kvällens sallad :) Nu är det nyttigt som gäller. Kakorna i skåpet är övergivna. Däremot köpte jag mjölk och chokladpulver och kakao för varm choklad. Livet är för kort för att inte äta godsaker, men även för kort för att vara tjock och missnöjd med det :P 

jagvillflygajagvillflygajagvillflygajagvillflygajagvillflyga!

E.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag köpte värsta godispåsen i kväll! ;)

2008-10-24 @ 21:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0