Onsdag


Tänkte starta en bildserie här. Jag har samlat ihop en del bilder, både nya och gamla, från kvarteret där vi har våra lektioner. Kvarteret består mestadels av olika kliniker i väldigt karakteristiska tegelbyggnader. Måste skaffa en egen kamera! Ska nog kolla på kameror idag :)

Idag var det problem igen. Klassen gick runt och letade efter History of medicine and propaedeutics seminariet som var omöjligt att hitta. När vi letat i en timme gav alla upp och gick hem. Väl hemma såg jag ett mejl om att dagens nästa lektion i samma ämne fast lecture, var inställd. Jaha.. det var den dagen. Så nu är det bara att sätta sig med anatomin och senare även kemin. Jag tror även det blir en springtur med rumskompisen framåt kvällen. 

Oh, jusste. Igår smakade jag det godaste teet jag druckit. Pakistanskt te. Vanligt te på mjölk och med kardemumma :D Smaka, det är ljuuuvligt !

Och nu, back to the joints.. ja, lederna alltså :P

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0