Anatomi, musik och piano

uuuuh, läskig anatomilektion. 
Massa frågor på sånt jag inte pluggat på. Trodde ju det skulle frågas om benen idag :/ Inte om fötterna och en massa ligament! Men jag klarade mig väl hyfsat ändå. Ligamenten kunde jag trots allt fixa ändå. Hittills har jag tvivlat lite på att den här ene anatomiläraren var så "läskig" som det hävdas.. men nu håller jag med. 

Letade efter en låt som passar mitt "mod" just nu. Fick bli Metallicas "Seek and Destroy". Tror att en ny Metallicaperiod är på intåg. Gåshud när de spelar ihop med Trans-Siberian Orchestra.

 Kom plötsligt på att jag saknar att spela piano. Det var för länge sen nu. Därför kommer här ett litet galleri av bilder jag hittade. Hittade också en sida med grymt fina pianon! http://www.periodpiano.com/Stock/default.htm
Och så hittade jag värsta grejen: ett hopvikbart piano! :D Vill ha!


Och nu: kronjuvelen, det åtråvärda, det allra häftligaste, det snyggaste! Mina damer och herrar, låt mig presentera..


..arkitekten Daniel Libeskinds designade piano för Royal Ontario Museum ! 

Skåda underverket!

E.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0