Tisdag

Ah, då var man tillbaka från en shoppingrunda i Pasaz Grunvaldzki. Det var rätt kul att gå runt där och upptäcka "nya" affärer. Mest imponerad blev jag av Simple som med sina otroligt fina kläder klådde alla andra affärer när det gäller "klass" eller vad man nu ska kalla det. Wow, alltså, där gick jag runt ett tag och beundrade konstverken. En bild från deras höst/vinterkollektion:


Deras "slogan" eller vad man nu kallar det, är "Creative Products" och det stämmer ju verkligen in. Man får ju lust att själv bli kläddesigner när man ser deras kläder. Hursomhelst köpte jag kjolen från H&M. Den blir jättebra. 

Vad mer har hänt idag? Kemi som vanligt hela veckan. Bara en massa stökiometriska beräkningar. De räknar ju på ett lite annat sätt här, med korsmultiplikationer för att komma fram till svaret. Ibland tycker jag ändå att våra vanliga hederliga formler funkar bättre.

À demain chèrs amis!

E.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0