Lördag 090418

Hah, där fick jag för att jag berättade om vanan att vakna före 9. Tss, idag sov jag till 11, och hade en seeg start på morgonen. Hann med att kopiera två neuroanatomiböcker, mkt billigare än att köpa dem, men jag gick fram och tillbaks till kopieringsstället 3 ggr - för att göra "beställningen", för att hämta böckerna (utan resultat) och sen för att hämta dem (med resultat efter 30 mins väntan plus en lätt prisdiskussion). Jag tittar på dem.. inser att jag ska kunna allt det där om lite drygt en månad.. 

Jag behöver väl knappast säga att parasiterna upptog all annan utfyllnadstid. Eller nästan iaf. Jag städade innan träningsmattan rullades ut. Igår köpte jag en träningstidning med medföljande tränings-dvd. Har bläddrat igenom tidningen som innehöll en hel del av mkt, men dvd:n har jag bara sett lite av. Det fanns nån reklam i början där de visar en träningsform jag aldrig sett tidigare - typ trapetser som hänger på en behaglig nivå så att personerna kan göra olika övningar med dem. Det verkade såå kul !  På dvd:n kan man hänga med på 5 olika danser. Man hör en kvinna prata engelska i bakgrunden av en pålagd polsk mansröst. Mindre bra. Här hittade jag videon förresten:




Hahah, apropå fredagens sociologi, tydligen var det folk där vilket jag såg på en video en tjej spelat in på plats. Saken är den att det var mer eller mindre kaos! :P  Följande kommentar sammanfattar det nog ganska bra: "Nästa gång tar vi med en vattenpipa!"




Mer frihet än så får man leta efter. 

(http://www.flickr.com/photos/loquenoves/)

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0