Lördag 090425

Neuroanatomi hela helgen. Om inte kul så iaf intressant. Det är ju något helt nytt man lär sig, jag menar, det andra vi lärde oss - skelettet, muskler, blodådror och nerver - kunde man ju på något sätt föreställa sig och kanske hade man till o med en gnutta koll, men hjärnan kunde jag iaf inget om. Visst, det sas väl något om den på biologin i gymnasiet, men det är ju vad jag hinner läsa igenom på 10 min här.  Jag har en schysst bok - "Neuroanatomy" av Fix - på det sättet att den sätter rubriker och punktar upp det allra viktigaste om varje grej. Bra!

Till något helt annat, något man inte kan låta bli att tänka på: sommar-/vårkläder! 
Lite inspiration:





Den sista är ju grymt fin! :)

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0