Tisdag 090421

Svårt att inte tänka på sommaren när det är så mkt kul att se fram emot. Jag har bokat biljetter nu. Biljett hem den 28 juni. Sen har Frankrikeresan tagit form. Flyg till Paris den 1 juli. Tåg till Limoges 3 juli. Resten är lite vagt bestämt med tåg till Grenoble 10 juli och sen flyg hem via London den 17. Det blir riktigt bra! :)   När vi sen kommer hem, jag och Johan, så funderar vi på att cykla till Fyrudden. Typ 20 mil. Tror jag har sagt flera somrar i rad att jag vill ut på en längre cykeltur :P  I augusti småplaneras någon resa med familjen. Jag pushar för Marocko, som verkar väldigt intressant. Vill ha värme och en spännande kultur med mkt nytt att upptäcka. När mina kära resekamrater till familj har sett detta lilla kollage kan de knappast säga emot ;)
 
 

 
 

Aah :) Lockande! Nå?

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va!? Var är playan, det Svenska kaffet???

2009-04-21 @ 18:40:21
Postat av: Anonym

Va!? Var e playan, det Svenska kaffet, köttbullarna???

2009-04-21 @ 18:41:32
Postat av: Anonym

Wasa knäckebröd?

2009-04-21 @ 18:42:22
Postat av: Anonym

det tar vi nästa gång.

2009-04-24 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0