Torsdag 090423

Jag är helt slut! Gick upp 05:30 för att plugga, vilket visade sig vara svårare än väntat. Snacka om att man måste ha en vilja av stål för att det ska funka. Och jag var tvungen. Sen pallade man sig iväg till histologi, och där blev man jättenervös för att man insåg att snart snart snart var det dags för det där jäkla parasitprovet. Efter histologin var det 2 timmars paniksupernervöstsistaminutenplugg. Provet gick bättre än förväntat. Kanske klarar det till och med. Hoppas det, för annars är det katastrof med biologin - det sägs att man då inte får göra examen i juni, utan istället får komma tillbaka i september och göra dels parasiterna och slutexamen, vilket innebär en sommar med plugg, usch :(  Vi får se om en vecka. Efter provet var det 2 timmars hål igen, så jag och A jag till Pasaz för lunch. Sen var det anatomi. Helt ok lektion. Inga jobbiga frågor. Vi gick till o med upp till museet för att titta på en gammal modell av hjärnan. Såg en alien-skalle också. Vete tusan vad det skulle kunna vara för nåt.. :/

Hursomhelst, nu har jag förtjänat en slappkväll, efter så mkt plugg plus en springrunda när jag kom hem. Där insåg jag dock att jag egentligen var för trött, så jag gick minst lika mkt som jag sprang.. Nu är det faktiskt filmtajm med Toy Story :D hahah, så kul :) Hittade en aktuell bit, kolla början: 



Heheh, han är så ond! Men Oskar, du lär känna igen det där "Vad hon är säger så är det inte sant!"  ;)

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0