091205

Som jag trodde klarade jag biokemin. Skönt! :) Inget extra arbete under julen. Det räcker med nästa biokemiprov plus histology exam i januari. Och sedan 3 veckors ledighet :)
.
Såg en fin film imorse: Away we go. Om ett par som väntar barn och åker runt hela USA för att hitta det rätta stället att bo, och de träffar intressanta människor på vägen. Bra musik hade filmen också. Av Alexi Murdoch. Perfekt en dag som denna. Ibland lyckas man verkligen hitta den passande musiken för ens humör eller den allmänna stämningen.
.
Igår var en bra dag. Vaknade sent. Åt en god frukost. Gick på julmarknad, som iofs inte var sådär jättespännande. Tränade på kvällen för att boosta träningsvärken i låren från torsdagens träning, haha.
.
Jag känner för att göra potatisbullar. Det verkar ju rätt enkelt. Riven potatis + ägg. Enligt något recept kan man blanda i soltorkade tomater, parmesan och crème fraiche. Men tyvärr får man klara sig utan lingonsylt.  Det är ju lite trist att inte äta så mkt olika maträtter bara för att man inte orkar anstränga sig och ödsla tid.
.
E.

Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 01:15:53
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0