Fredag 090220

Friiiday :D  

Kemi imorse, med control test. Under eftermiddagen pluggade jag anatomi. Upptäckte att jag pluggar bättre i sängen än vid skrivbordet. Där sticker tankarna bara iväg åt helt fel håll, känns det som. Har gjort en lista med saker jag ska gå igenom under helgen. Det är sånt vi gått igenom i anatomin. 

Kl 19oo var det physical training. Jag gick dit för första gången på evigheter, och det var faktiskt kul eftersom vi spelade volleyboll :)  Tiden gick fort, verkligen. Efter 8 nån gång gick jag till gymmet, såg mig omkring, insåg att maskinen jag tänkt använda (StepMaster) är sönder, liksom de flesta andra maskiner i det rummet. Så trist. Jag snurrade mellan två benmaskiner och en sit ups-grej. 

Måste visa nåt kul, nåt jag aldrig kan låta bli att skratta åt.




Så perfekt! I minsta detalj :D  När han spelar tjejen och sjunger, eller det där "tadaa" i slutet, hahahah :D Love it!

Kände för att se filmen Flipper, så jag kollade början på youtube. Hemma har vi den med svensk dubbning, där man kan replikerna utantill, särskilt den gärna citerade: 
"Jag vill inte göra honom illa!" - dottern
"Men Lisa... okej.. då tar vi den här. Den bryr han sig inte om alls. Ha så kul !" - mamman
"Jaadåå!" - dottern

Hahah, och ja, man fattar ju förstås ingenting om man inte sett den förr. Dottern vill inte meta fisk med krok :P 

Hmm.. tillbaka till verkligheten inkl. allvaret. Ska kanske ta och läsa något avsnitt till från vår kära Gray's Anatomy.

E.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bara du inte somnar i sängen ;) Lätt hänt bara. :D

2009-02-21 @ 19:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0