Lördag 090207

Mihihihi :D  Melodiiifeeestiiivaaaleeen!! Va kul :)  Och till det: fruktsallad och grönsaksdipp. Nyttigt ska det va (behöver ju inte nämna att jag snaskade på haribo-godis före maten nyss.. oups!).  Lyssnade på klipp från kvällens bidrag på svt.se. Vissa helt okej, andra väldigt intetsägande på flera sätt. Tänk att Emilia är med. Henne har man ju inte hört mkt av sen favoritlåten I'm a big big girl in a big big world...  Minns att alla i slutet av 6an skulle skriva sina tre favoritlåtar på en lapp, av okänd anledning. Jag valde just den låten. På skolavslutningen visade det sig att en låt var hade samlats på varsin cd  :)  Riktigt kul idée. Cd:n har jag kvar. Undrar om de andra i klassen har den kvar. Jessie?  Hursomhelst.  Ajusste, oh nej, hon Ugglas är ju med. Usch vad jag inte gillar henne! :(    

Nu ska jag bara korrigera ett mejl mamma skriver på franska (hehe, man får ta chansen att känna sig som expert) och sen plugga kemi.

E.



Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha jag har faktiskt kvar den! :D Jag tror min låt var bye bye bye med Nsync. Var ju helt galen i dom på den tiden... Vilka tider alltså :P

2009-02-10 @ 23:50:51
URL: http://mystikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0