Måndag 160209

Inte fredagen den 13:de, utan måndagen den 16:de, men likväl en jävla otur. 

Så mkt vinter det kan bli. Sprang iväg till första lektionen efter att tiden på något mystiskt vis hade försvunnit på morgonen. Computer lecture, i okänd sal. Det var repris från i oktober när ingen visste var vi skulle vara. Jag mötte ett gäng när jag var på väg dit jag trodde vi skulle vara. Det visade sig att de hade gått runt och letat men inte hittat. Senare visade det sig att det tydligen var i den första salen de hade varit i, men där det då hade varit tomt. Aja, vi kom fram tillslut, till en föreläsning som visade sig innehålla en förklaring av skillnaden mellan analog och digital samt en förklaring av olika räknesätt, typ binära tal. Kan inte riktigt säga att jag såg det smarta i det. Men jag missade nog nåt där. 

Senare är det anatomy classes. 18:15 och 20:00. Uh, va trött man kommer va sen. Jobbigt att behöva lära sig ett nytt schema. Ska ta och göra klart första biologikapitlet nu. Har pluggat lite franska och varit engelskalärare idag också. "Teacher of the week" på www.livemocha.com

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0