Onsdag 090225

Tre lektioner på schemat: embryologi, histologi och biologi. Helt ok. För övrigt har det varit anatomiplugg. Är typ klar med magmusklerna :) 

Nyss laddade jag ner en väckarklocka till datorn. Jag har insett att det verkligen inte funkar med bara mobilens alarm som jag stänger av och sen fortsätter sova tills det är 5 min kvar tills jag måste dra. Nä, nu är det skärpning som gäller. Dessutom, det är ju så mkt bättre att vakna till några sköna Winnerbäck-låtar än ett gällt, stressande alarm. Nästan så att jag ser fram emot att vakna 07:15 imorgon ;) 


Vakna och rusa iväg i vacker klänning, med en vacker håruppsättning i ett vackert, somrigt och morgondisigt landskap, you wish! 

E. 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hey Liz!



Hihi, jadu min andra delkurs har precis dragit igång så det känns jättekul, förutom att det är sjuukt mycket litteratur. So much to do, so little time haha :-P Hur tentan gick vågar jag väl riktigt inte uttala mig om innan jag får beskedet, men det kändes bra när jag skrev den så man får hoppas på det bästa! Hur går det för dig med pluggandet och allt?



Puss & kram

2009-02-27 @ 14:09:19
URL: http://mystikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0