Onsdag 180209

Så trött! Trist biologiföreläsning trots bra lärare. Kan ju redan det där. Blir väl intressantare sen förstås. Kunde inte somna igår. Ni vet, när man vrider på sig om och om men inget är bekvämt. För mkt att tänka på? Annars somnar jag alltid så fort huvudet landar på kudden :P  Känns som klockan är mer än den är. Hmm.. Måste verkligen plugga anatomi idag. Många sidor som ska gås igenom.  För övrigt var det ju första embryologi- och histologilektionerna idag. På embryologin imorse pratade vi om gametogenesis, hur spermier och ägg bildas. Rätt intressant. Histologin hade en riktigt bra lärare. Det handlade om hur man förbereder ett prov som man ska studera i mikroskop. 

Ska väl kolla på en lägenhet med en kompis o hennes brorsa idag. Jag vet inte riktigt.. Det är ju ändå rätt bra här trots allt. De flesta bor här, nära, så det är ju rätt "tryggt". Och om man flyttar ut så tror jag att det är svårt om inte omöjligt att flytta tillbaks. Samtidigt är det ju väldigt bekvämt med en lägenhet där man har bra (!) kök och badrum nära till hands, och förmodligen inga grannar som stör så som folk gör här ibland (fast jag tycker ändå folk har lugnat ner sig). Och så är det kostnaderna man måste beakta. Ja, det är mycket att tänka på. 



Vilken back up han har, va? :P

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0