Söndag 090222

Det blev en riktigt trevlig lördagskväll igår :)  Den började med att jag och A gick till Pasaz (köpcentret) och åt goda smårätter på en kinesisk restaurang. Sen mötte vi en kompis från tandläkarlinjen och gick på bio: Confessions of a Shopaholic. En riktig tjejfilm som var väldigt kul :D  Efter det drog vi till ett biljardställe där ett gäng andra redan hade satt igång. Det bildades lag och jag scorade en gång av jag vet inte hur många försök :P  Därför var det bättre att gå och ta en drink, så jag och A tog varsin mojito som vi sörplade på tills vi drog vidare till Mexico Bar med sina goda enchiladas :)  Taxi hem och sen filmen "Jab We Met" på youtube. Grymt bra! Två bra låtar är med där. Spana in dansen och kläderna i den första, eller i båda två förresten.. 

  


Och så denna i slutscenen av filmen. Kul att äntligen veta vad den gamle gubben säger i mitten av låten, hehe


Idag är det fortsatt anatomiplugg som gäller. Sätes- och magmusklerna ska läras in. 

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0