Tisdag 090224

Jag gillar tisdagar. Ingen stress. Bara biologi på eftermiddagen där vi sitter och ritar av parasiter som vi ser i mikroskop. Lagom slappt :)  Och till frukosten kollar jag förstås på det färska avsnittet av Andra Avenyn, späckat med spänning och dramatik som vanligt.  Har också hunnit med att diska, vilket jag som vanligt skjuter upp tills det ser ut som jagvetintevad här inne. Saken är ju den att efter nästa måltid är det stökigt igen. Bra när man har ett kök att gömma det i (och en diskmaskin att diska det i), men här är det bara ett rum där allt stök samlas. Nu har mormors mat tagit slut, så nu måste jag göra allt själv, dessutom :P

Tänk om man kunde ha det så slappt som hunden på John Smiths skepp i Pocahontas, eller som Pocahontas själv för den delen och bara springa runt i en vacker natur, prata med gammelmor Pilrot och leva livet (så var det ju i filmen iaf). 



E. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0