Årets första söndag

2009, here I come!

Då var man tillbaka i studentrummet. Efter mkt om o men och en jäkla massa otur kunde jag låsa upp dörren till studentrummet och släppa den >15 kg:s väskan från mina halvdöda händer. I oturen ingick: att de inte lät mig ta väskan som handbagage så att jag fick checka in den för 330 kr, att det började fetsnöa så att att planet blev över 2 timmar försenat, att jag fick stå och frysa i väntan på bussen till stan, att jag råkade ta fel spårvagn så att jag hamnade helt fel och fick gå och släpa på väskan alldeles för långt. Nä, bättre dagar har man haft. Väl framme väntade bara plugg, vilket fortsatte under hela dagen idag med en paus för att fylla kyl och frys. Här snöar det ordentligt hela tiden. Blir fint :)

Imorgon börjar dagen med ett litet prov i medical computer science / statistik. Sen någon håltimme för att råplugga in muskler och sen en föreläsning, håltimme i repris, sen classes där jag hoppas man slipper frågor. Gud, på torsdag är det muntligt prov :/  Jag behöver nog inte säga mer.

19 dagar står min nya dashboardsnedräkning på.
 
19 dagar tills landsflykt tar paus.

E.

PS.  Häftigare får man ju leta efter: 
http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=1778399&server=vimeo.com&sho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0