Fail

Som förväntat: fail. Till o med: fetfail. Har ändå fortsatt plugga aminosyror, men jag hade tänkt lära mig larynx idag. Imorgon är det ju inga lektioner så då finns det mkt tid att plugga. För jag måstemåstemåstemåstemåste klara nästa prov! Vill inte bli utfrågad om det där av den läskige läraren. 

Jag längtar till sommaren som aldrig förr (liksom, sen när längtar jag till sommarn så här tidigt på året?) Till resor, ledighet, sommarkläder (både jag och A fick erkänna idag att vi börjat tänka på vad vi ska ta på oss då, haha), god mat, sol, glass, sena kvällar, värme!, bad, solbränna, äventyr och nya upptäckter. Vill till Frankrike, och såna planer är i gång :)  Har ju inte varit där sen våren 07 när jag praktiserade i konditoriet. 

Dagens låt:    Winnerbäck - Elden


Så härligt realistisk och okonstlad!

Nu ska jag tillbaka till verkligheten.

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0