Fredag 090123

Det har liksom inte riktigt sjunkit in att jag ska hem imorgon. Här sitter jag och bläddrar runt på internet. Har precis käkat en "tömma-kylskåpet-middag". Rummet är helt kaos-stökigt. A kom förbi för ett tag sen och jag röjde undan kläder från den oanvända sängen för att ha nånstans att sitta. Ska sätta igång med disken och sen packa. Jag ska checka in väskan, så nu behöver jag inte fundera nåt spec när jag packar. Är bekväm och tar taxi till flygplatsen med en kompis o hennes brorsa. Sen hämtar Johan mig på Skavsta :)

Har spenderat kvällen i pasaz (köpcentret 10 min härifrån). Kollade affärer, provade kläder och skor, men inget var rätt. Fikade med A och hennes syrra. Sen gick vi på bio och såg Underworld. Rätt intressant.  A's syrra går 5:te året och berättade om hennes "äventyr" på sjukhuset. Hon sa att vi egentligen kan gå och kolla på vilka händelser som helst i sjukhuset, och det var framför allt tal om födslar, som hon själv ska underhålla sig med under mer än ett dygn tror jag. De ska till o med sova på sjukhuset för att va på plats när det händer, och sen får de ett par timmars ledighet för att åka hem och duscha innan de ska tillbaks igen. Wow, det är vad jag kallar spännande :) Inte som det vi håller på med nu.  Har sett nästa termins schema. Det är fullspäckat! Jobbigt! För man behöver ju en massa tid till eget plugg, så som vi haft denna termin, men på måndagar, för att ta ett exempel, börjar computer science (som jag trodde var helt avklarad) vid 8 och anatomin slutar kl 8 på kvällen. 

Dags att sätta igång. Låt mig börja med en packlista. Listor är sedan länge ett av mina nöjen :P

E.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0