Lördag 090124

Klockans visare snurrade fram fort denna natt. Det tog mig många timmar innan jag tillslut, vid 4-tiden, diskade - något jag verkligen inte kände för. Och sen packade jag. Sakta, sakta plockade jag ihop mina saker och la dem i väskan. Datorn och necessären åker i sist. Nu är det halvljust ute. Kollade just temperaturen i Sverige och insåg att jag kan lämna pälsjackan hemma. 

Jaha.. vad gör man såhär 2 timmar innan det är dags att dra? Frukost... sista kylskåpstömningen. Packa det sista förstås. Städa lite kan man ju göra.. Nu har jag börjat tröttfrysa :/

E.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

tack så väldigt mycket :-) ha en trevlig helg! kram

2009-01-24 @ 11:14:24
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0