Måndag 090112

Röd om kinderna sitter jag och andas ut efter den relativt efterlängtade träningen. Jag sprang både dit och hem, körde aerobik till uppvärmning och sen styrka med hantlar, situps, bensparkar etc.  Det var kul. När jag och A började träna i slutet av november var det smockat i salen. De tar in max 32 pers och det brukade alltid vara fullt. Idag var vi 5 pers :) Skönt med space. Och skönt att man fick bekräftat att alla muskler man läst om i anatomin faktiskt finns i min kropp också. Jag började ju seriöst tvivla efter en hösäcks-helg framför böckerna. 

Det var ju prov idag. Heh ja.. Det var som förväntat inte lätt. Många gissningar. Några svar visste jag till 100% och då var det lite som Mr Bean låtsas komma på svaret när han gör nåt prov. hahaha, måste lägga in videon :D



hahahahahaha :D  Gud va rolig han är, spec när man har pluggat för mkt. 

Och det är fullmåne ute. Ska ta en dusch och sen plugga aminosyror. Om det går bra så hinner jag väl se Juno, det skulle va kul :) 

E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0