Måndag 090119

Random uppspelning på Spotify av Winnerbäck sen jag kom hit igår kväll. Hörde låtar jag nog inte hört förr. Och hur grym är han inte, säg. Vilken artist kan trollbinda en så? Det är ingen annan som jag sitter och lyssnar på så, alltså verkligen LYSSNAR. Han har nåt att säga, inte som de flesta andra. 

Blir inte mkt till egenlagad studentmat idag. Äter mormors goda grönsakssoppa och smarriga kotletter :)  Men det är ju inte det som är det viktiga nu.. Anatomiprovet!!!!!  Räknade nyss hur många av frågorna som var repris från förra veckans prov: hela 29 stycken, av 60 totalt. Det är mkt! Och det kändes så mkt bättre denna gång, trots att jag inte hade gått igenom alla frågorna från förra provet (som jag på ett eller annat inofficiellt sätt fått tillgång till). Är iaf säker på att jag har minst 65 poäng, vilket innebär att jag inte har helfailat. 60-79 poäng --> muntligt omprov med den läskige läraren (som vi har skrattat så mkt åt, haha :P )      Resultatet kommer imorgon bitti. Så det blir en runda först till anatomibyggnaden, sen till två ställen för att signera index, sen till frisören och sen till den sista psykologilektionen. Index är alltså små böcker där lärarna signerar att man klarat hela eller halva kursen, beroende på om den tar slut denna termin eller nästa.  Ska bli kul att klippa sig iaf :)  Hoppashoppashoppas verkligen att jag blir godkänd! Alltså, det blir ju väldigt jobbigt om jag inte gör det med tanke på att jag annars måste plugga både anatomi tills torsdagens muntliga, OCH kemi tills fredagens tredje omprov :/

Innan jag sätter igång med att plugga aminosyror ska jag och A dra och träna :) Det blir mkt bra! Fast jag har typ träningsvärk i triceps från gårdagens väskbärande...  

åååhhh fatta! Jag är snart hemma :D    Jusste, jag skulle ju visa bilder från helgen. Kunde ju inte låta bli att gå en liten fotorunda hos mormor och morfar :P

E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2009-01-19 @ 20:33:15
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas det gick bra för dig Elisabet! ^^

Jag taggar inför muntligt redan i princip. Buääh!

2009-01-19 @ 22:51:33
URL: http://hanssonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0